Поширені запитання

На цій сторінці ми постаралися дати відповіді на найбільш поширені запитання


Як можна купити?

Купити товар в інтернет-магазині "Така Краса" можна шляхом оформлення замовлення через кошик. Зробити це можна так: вибираєте товар, кнопкою "Купити" додаєте товар в кошик. Далі, в кошику, перевірте необхідну кількість товару, і, якщо все гаразд,  натискайте "Оформити замовлення". Далі виберіть спосіб доставки і оплати, правильно заповніть всі необхідні поля і підтвердіть оформлення замовлення.
У разі успіху ви побачите напис про те, що ваше замовлення оформлене успішно, і отримаєте електронного листа.

Замовлення по телефону ми не приймаємо.


Як мені зарезервувати товар?

Оформлюючи замовлення, ви таким чином резервуєте товари у ньому на 3 дні. Протягом цього часу ми очікуємо від вас оплати цього замовлення. У разі, якщо оплата не надходить, на третій день ми надсилаємо нагадування на вказану вами електронну скриньку. Через добу несплачене замовлення автоматично анулюється і розформовується, товари знову надходять у продаж.


Чи потрібно мені реєструватися?

Реєстрація в "Така Краса" не обов'язкова. Оформити замовлення можна і без реєстрації. Однак тільки зареєстровані покупці можуть керувати своєю підпискою на новини, переглядати історію замовлень та зберігати товари у кошику та в закладках в особистому кабінеті.


Чому не виходить оформити замовлення?

Як правило, система не дає оформити замовлення, якщо не заповнені всі обов'язкові поля, не обраний спосіб оплати або доставки, або якогось товару ви додали в кошик більше, ніж його є в наявності. Перевірте, можливо десь біля назви товару є три зірочки ***, або не обрано спосіб оплати і доставки, або, можливо, ви не заповнили дані одержувача.


Є у вас акції і знижки?

Так, у нас є знижки від суми замовлення, також є безкоштовна доставка. Розмір знижок можна побачити зліва у кошику, на головній сторінці та поруч з усіма інформаційними статтями. На цій сторінці теж :)
На деякий товар є міні-опт, а деякі товари продаються з уцінкою.


У вас все є в наявності?

Так, всі товари, що продаються на сайті, є в наявності, і знаходяться на нашому складі. Про кількість та наявність товару ви завжди можете дізнатися на сторінці потрібного товару над ціною, або у кошику. Оформлюючи у нас замовлення, ви купуєте товари, які повністю готові до відправки і бронюються за вами в момент замовлення.


Чому мені ніхто не дзвонить?

Про стадії замовлення ми інформуємо вас електронною поштою, а важливу інформацію дублюємо за допомогою смс або у вайбер. Ми телефонуємо лише для уточнення можливих нюансів, пов'язаних, як правило, з адресою доставки.


Як обміняти або повернути товар? А раптом ви шахраї?

Відповідно до закону України на весь товар надається гарантія на обмін або повернення протягом 14 календарних днів з моменту отримання замовлення. Не забудьте зберегти чек. Про гарантії, обмін і повернення товару докладніше читайте в спеціальній статті.






Дата останнього внесення змін до розділу "Поширені запитання" 05.11.2018p.