Повернення, обмін, гарантії


ПОВЕРНЕННЯ ТА ОБМІН


При обміні або поверненні товару ми керуємося положеннями Закону України «Про захист прав споживачів», а також чинним законодавством України, що регулює відносини в сфері торгівлі. Виходячи з цього, покупець має право звернутися в наш магазин з питань обміну або повернення, якщо з моменту фактичного отримання товару пройшло не більше 14 календарних днів, і в наявності є розрахунковий документ (рахунок з нашим штампом, який додається до кожного замовлення).


Якщо ви виявили брак

Брак - це товар з явними механічними дефектами неприродного походження або ж якщо виходячи з опису товару цього там бути не повинно. При виявленні браку необхідно зв'язатися з нами будь-яким зручним для вас способом і повідомити про це. Будь ласка, сфотографуйте бракований товар так, щоб на фото було добре видно дефект, і, разом з чіткою фотографією нашого чека зі штампом, відправте за адресою info@takakrasa.com.ua або у вайбер. Залежно від прийнятого разом з вами рішення ми або повертаємо гроші за бракований товар, або обмінюємо його на аналогічний товар належної якості. Пам'ятайте, що в будь-якому випадку рішення приймається в кожній ситуації індивідуально і спільно з покупцем.


Якщо товар не підійшов

Якщо товар не підійшов за формою, фасоном, кольором, розміром або ви просто помилилися при замовленні, то вам необхідно зв'язатися з нами будь-яким зручним для вас способом і повідомити про це. Будь ласка, сфотографуйте товар так, щоб на фото було добре видно, що саме ви хочете повернути, і, разом з чіткою фотографією нашого чека зі штампом, відправте за адресою info@takakrasa.com.ua або у вайбер. Якщо на фото видно, що товар не використовувався, і що це дійсно наш товар, то повернути його можна Укрпоштою або Новою поштою, на вибір покупця. При цьому всі витрати, пов'язані з доставкою, покупець оплачує самостійно. Магазин після отримання посилки з чеком і товаром, який був на фото, повертає покупцеві гроші або міняє товар на інший. В даному випадку рішення також приймається в кожній ситуації індивідуально і спільно з покупцем. Зверніть увагу: метражний товар, який був відрізаний під ваше замовлення (шнури, стрічки, тканини тощо), не підлягає обміну і поверненню з тієї причини, що не підійшов.



ГАРАНТІЇ


Дуже часто покупці задають нам питання: а де гарантія, що після оплати я отримаю свою посилку?


Насправді гарантії є, і не одна!

При оформленні замовлення покупець отримує реквізити для оплати - номер картки і ПІБ її власника. Для відкриття карткового рахунку в банку необхідно залишити повний пакет документів, що підтверджують особу, тому при наявності лише номеру картки можна з'ясувати майже всі дані.

Пошук постачальників, фотографування і виставлення товару на сайт, спілкування з покупцями, хостинг, дизайн і багато-багато різних нюансів для створення та успішної роботи інтернет-магазину - це займає дуже багато часу і сил, і цим шляхом навряд чи підуть люди, метою яких є шахрайство в інтернеті.

Якщо ви у нас перший раз, погуляйте по сайту, роздивіться. Зайдіть до нас ще раз через декілька днів, ви побачите, що асортимент оновився. На головній сторінці завжди є свіжі новини - вірна ознака того, що ми тут, і ми працюємо!

Ще один вагомий аргумент - документ про реєстрацію в податковій з мокрою печаткою і з усіма необхідними даними (подивитися можна тут)

Ми працюємо для вас, і ми докладемо максимум зусиль, щоб наш покупець був задоволений покупками, зробленими у нас. Ну, а якщо сумніви залишилися, а купити все ж хочеться, купіть у нас зовсім трошки, або з частковою оплатою (з наложеним платежем). У нас можна зробити замовлення на будь-яку суму, і таким чином у вас з'явиться досвід купівлі товару в інтернеті :)

 


ПРИЄМНИХ ВАМ ПОКУПОК!


 




Дата останнього внесення змін до розділу "Повернення, обмін, гарантії" 20.10.2018